Tapiokový pudink s kokosovým mlékem a broskvemi

Tento pudink, který je také bezlepkový, se vyrábí z tapiokových perel. A tapiokové perly jsou vlastně škrob získaný z kořene esculenta rostlinných druhů Manihot. Velkým plusem této suroviny je i to, že obsahuje mnoho vitamínu a minerálů. Tapiokové perly seženete ve zdravé výživě. Pokud se však nepoštěstí a nenajdete ji v kamenném obchodě, zkuste online zdravou výživu. :-) Příprava pudinku je opravdu velmi jednoduchá, řekla bych, že je snad ještě jednodušší než příprava klasického „sáčkového“ pudinku. V receptu je uvedeno kokosové mléko, avšak použijte jakékoli rostlinné mléko, které máte po ruce. :-) Stejně tak postupujte s ovocem, pokud vás nebaví broskve, ale milujete nektarinky, banány nebo třeba hrušky, zaměňte je za broskve. :-)

Kate's Cuisine

Autor

0.0/5
Počet lidí, kteří přidali do oblíbených: 0

Ingredience

  • 50 g tapiokových perel
  • 150 g vody
  • 150 g kokosového mléka
  • 1 polévkovou lžíci javorového sirupu
  • hrst chia semínek
  • 2 broskve – nakrájené na kousky
  • pár lístků máty na ozdobení

Postup

1

Tapiokové perly přes noc namočte do vody.

2

Ráno do hrnce přilijte kokosové mléko a sirup a na středním stupni tapioku s mlékem za občasného míchání zahřívejte do té chvíle, než vznikne hustá hmota. Trvá to opravdu chvilinku, cca 5 minut.

3

Pudink nyní přendejte do mističek či do malých zavařovacích skleniček, posypte jej chia semínky a přidejte nakrájené kousky broskví.

4

Nyní můžete dle své chuti ozdobit mátou či jinou bylinkou.

5

Podávejte buď ihned, nebo pudink dejte do lednice a podávejte jako vychlazený dezert.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Tisk
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Perník

Nepečené fitness kuličky plné energie ze 4 ingrediencí

Karamelizované restované banány s rumem a skořicí do 30 minut

Zapékané palačinky s houbovou směsí, kuřetem a sýrem

Vafle z červené řepy a vlašských ořechů

Jarní závitky

Křehký špenátový quiche s ricottou, vejci a celozrnnou krustou

Celozrnné makové sušenky se sušenými švestkami

Snadné brokolicové placičky s čedarem hotové za půl hodiny

Rychlé tofu nuggets s japonským curry

Jablkový koláč naruby

Předvánoční lehký koláč z tvarohu a vanilkového pudinku