Fit jednoduchý ryžový nákyp

Jednoduchý a sladký ryžový nákyp bez pridaného cukru. Vhodný ako sladké hlavné jedlo, ale aj ako dezert, či na raňajky.

Fit jednoduchý ryžový nákyp

Ingredience na 8 porcí

  • 250 g ryža (najlepšie guľatá)
  • 1 l mlieko
  • 150 g sušené ovocie (100 g – sušené slivky, 50 g – hrozienka)
  • 1 ČL škorica
  • 2 zrelé banány
  • 2 menšie jablká

Postup

Celkový čas přípravy: 60 min

1

Do zapekacej misky vysypeme ryžu, nakrájané sušené ovocie, škoricu a premiešame. Zalejeme mliekom.

2

Na vrch poukladáme kolieska banánov.

Fit jednoduchý ryžový nákyp
3

Takisto poukladáme na mesiačiky nakrájané jablká.

Fit jednoduchý ryžový nákyp
4

Pečieme pri teplote 180 stupňov asi 75 minút, pokiaľ ryža nevpije všetko mlieko a jablká nezačnú mať zlatistú farbu.

Fit jednoduchý ryžový nákyp
5

Vytiahneme z rúry a ak treba, ešte prikryjeme, kým ryža nevpije všetku tekutinu.

6

Počkáme, kým nákyp trochu vychladne, a môžeme podávať. Vynikajúci chuti aj za studena.

Mohlo by vás zajímat: Fitness a zdravé, Pro začátečníky, Recept bez chodu, Vegetariánské

Hodnocení a komentáře

Filip

Filip

Miluji to!

Odpovědět

pro přidání komentáře