fbpx

Broskvovo–mangové smoothie

Prapůvodně jsem recepty na smoothie vůbec psát nechtěla, možných kombinací je milion a nejlepší je prostě smíchat na co máte chuť a co máte doma. Nakonec jsem kategorii na smoothie při přípravě blogu udělala, ale dlouho jsem ji nechávala prázdnou. No a teď jsem dospěla k závěrů, že tipů na smoothie není nikdy dost a tak tu pro vás mám jednu z mých nejoblíbenějších kombinací. A co že to smoothie vlastně je, pokud někdo neví? Smoothie je rozmixované ovoce či zelenina a nebo kombinace ovoce a zeleniny do hladké kaše a doplněné tekutinou – voda, mléko, rostlinné mléko.. Zkombinovat můžete několik druhů ovoce, ale i třeba jen dva

Broskvovo–mangové smoothie

Ingredience na 1 porce

  • 1 zralé mango
  • 2 broskve
  • šťáva z limety nebo půlky citronu
  • voda na dolití – dle chuti
  • 1 – 2 lžičky chia semínek
  • případně pár lístků máty

Postup

Celkový čas přípravy: 5 min

1

Výborná (a moje oblíbená) ingredience do smoothie je špenát, ideálně baby špenát. Za prvé do sebe dostanete o to více minerálů a vitamínů a za další ta chuť je prostě skvělá. Já obecně zelená smoothie preferuji. Zkoušela jsem i smoothie ze zeleniny, ale to zrovna můj šálek čaje není

2

Mango oloupejte a odstraňte pecku, nakrájejte na větší kousky. Z broskve také odstraňte pecku a nakrájejte. Vložte i s ostatními ingrediencemi do mixéru a rozmixujte na hladkou kaši. Vody dejte podle toho, jak moc husté smoothie chcete mít, já na toto množství ovoce dala cca 200 ml vody.

Broskvovo–mangové smoothie

Poznámka

Podávejte chlazené.

Mohlo by vás zajímat:

Hodnocení a komentáře

pro přidání komentáře