Fitness pizza s květákovým korpusem

Tento recept je dělaný pro ty, kteří jako já mají problém do sebe květák v normálním stavu dostat :D.

Fitness pizza s květákovým korpusem

Ingredience na 6 porcí

Korpus

  • 300 g květáku
  • 2 ks vejce 
  • mandle
  • sůl, pepř

ToppingZdobeni:

  • rajský protlak
  • šunka
  • rajčata
  • kukuřice
  • sýr

(Podle chuti si můžete přidat, co chcete.)

Postup

Celkový čas přípravy: 60 min

1

Květák rozdělíme na jednotlivé hlavičky a dáme do mixéru, mixujeme do hladké moučky. Potom moučku vložíme na plech a necháme 15 minut sušit v troubě, po vyndání necháme vychladnout a vložíme do utěrky a vymačkáme veškerou přebytečnou vodu.

Fitness pizza s květákovým korpusem
2

Připravíme samotné těsto – smícháme květákovou moučku, vejce a rozsekané mandle, dochutíme solí a pepřem, můžeme přidat i česnek podle libosti. Tuto hmotu rozložíme na pečicím papírem vystlanou formu, necháme 15 minut zapéct.

Fitness pizza s květákovým korpusem
3

Na předpečený korpus naskládáme oblíbené suroviny a dopečeme, na závěr na provonění přidáme bazalku. :) Dobrou chuť.

Fitness pizza s květákovým korpusem

Mohlo by vás zajímat: Bezlepkové, Fitness a zdravé, Hlavní jídla

Hodnocení a komentáře

Filip

Filip

Miluji to!

Odpovědět

pro přidání komentáře