fbpx

Dietní tiramisu za 10 minut pro fitness nadšence

Pokud vám zachutnalo vánoční cukroví a nechcete se vzdát sladkého, sáhněte po tomto rychlém a snadném dezertu z tvarohu. Tiramisu s nižším obsahem kalorií jistě potěší vaše chuťové pohárky.

Dietní tiramisu za 10 minut

Ingredience na 2 porce

 

  • 250 g měkkého tvarohu (můžeme nahradit jogurtem)
  • šálek uvařené kávy
  • piškoty (odhodlanější jedinci mohou nahradit ovesnými vločkami)
  • 2 lžičky smetany (můžeme nahradit mlékem)
  • 2 lžičky mléka
  • 30 g vanilkového proteinového prášku
  • holandské kakao na posypání

Tip:

Pokud máte proteinový prášek s příchutí čokoláda, či tiramisu, doporučujeme jej přimíchat do tvarohu.

Postup

Celkový čas přípravy: 10 min

1

Uvaříme si šálek kávy

2

V libovolné nádobě dobře smícháme měkký tvaroh, mléko a smetanu.

3

Na dno sklenice nejprve lžičkou dáme vrstvu krému, na krém položíme piškoty namočené v kávě.

4

Na vrstvu piškotů dáme opět vrstvu krému. Takto vrstvíme tak dlouho, dokud je libo. Poslední vrstvu krému zaprášíme holandským kakaem.

Mohlo by vás zajímat:
fitness recepty kakao káva tiramisu zdravé recepty Dezerty Fitness a zdravé

Hodnocení a komentáře

pro přidání komentáře