Zdravé energetické tyčinky jen ze 3 ingrediencí

Super snadné a super zdravé. V lednici navíc vydrží několik týdnů a v mrazáku dokonce několik měsíců.

Snadné a rychlé

Autor

0.0/5
Počet lidí, kteří přidali do oblíbených: 0

Ingredience

  • 1 hrnek arašídů
  • 1 hrnek datlí (vypeckované)
  • 1 hrnek sušených meruňek

Postup

1

Vložte všechny přísady do kuchyňského robotu a párkrát vše rozmixujte. Oddělte od sebe datle, pokud se k sobě nalepí. Mixujte dál přibližně 1 až 2 minuty, až se ingredience shluknou do malé koule.

2

Položte pečicí papír na vál. Směs na něj rozprostřete a vyválejte do čtverce (udělejte čtverec tak velký, aby se Vám vešel na plech). Opatrně přesuňte na plech i s papírem. Překryjte plastovou fólií a dejte do ledničky minimálně na hodinu (můžete nechat chladit i přes noc).

3

Sundejte fólii a přeneste čtverec i s papírem zpět na vál. Rozdělte na 16 čtverečků a každý z nich zabalte do plastové fólie.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Tisk
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Quinoa tyčinky se sýrem a bylinkami

Kuřecí kapsa s vejcem a špenátem

Video: Kakaová roláda plněná 3 druhy zmrzliny, přelitá čokoládovou polevou

Video: Obrácené karamelizované ananasové dortíčky s koktejlovou třešničkou

Domácí meduňkový sirup

Slané mrkvové sušenky

Nepečené čokoládové pralinky s lískovými oříšky a domácí nutellou

Video: Nápadité skořicové minitrdelníky z toustového chlebu plněné voňavými jablky

4 recepty na nepečené fitness kuličky

Šmakounovy štíhlé nudle s pestem a tuňákovými kuličkami

Domácí karamelové Twix tyčinky

Sladké cizrnové fitness kuličky bohaté na bílkoviny