Grilovaný seitan s pečenou zeleninou

Jste vegan a jdete na grilovačku. Nic tam pro Vás kromě piva nemají. Co teď? Přineste si svoje a je klid. V alobalové kapse zeleninu a seitan v krabičce. Místo toho, aby se na Vás dívali jako na blázna, že zas nic nejíte, je prostě překvapte. Jistě budou chtít zkusit, to mi věřte :)

Grilovaný seitan s pečenou zeleninou

Ingredience na 1 porce

  • 200 g seitanu
  • 2 střední brambory
  • 1 menší mrkev
  • 1/4 menší cukiny
  • kurkuma, oregáno
  • olivový olej
  • sůl, pepř

Postup

Celkový čas přípravy: 30 min

1

Brambory, mrkev a cukinu očistěte a nakrájejte na menší kousky. Zeleninu dejte do alobalu spolu s oregánem, solí a pepřem a řádně zabalte do tvaru kapsy, klidně několik vrstev.

2

Seitan nakrájíme na asi 1 cm silné plátky, posypeme kurkumou, oregánem, solí a pepřem a pokapeme olivovým olejem. Dáme uležet do uzavíratené krabičky. Seitan i zeleninu si můžete okořenit podle vlastních chutí, někdy přidávám třeba česnek.

3

No a vyražte na grilovačku, prvně grilujte zeleninu v kapse, bude to trvat klidně i hodinu. Seitanu stačí jen 10 minut, 5 min. z každé strany, ale to také záleží na síle ohně a zručnosti grilovače.

Mohlo by vás zajímat: Fitness a zdravé, Hlavní jídla, Hotové do 30 minut, Veganské

Hodnocení a komentáře

Filip

Filip

Miluji to!

Odpovědět

pro přidání komentáře