fbpx

Jogurtová zmrzlina s černým rybízem bez cukru

Zdravá i výborná, přesně tohle tato zmrzlina splňuje. Příprava nezabere víc jak pár minut a ještě můžete z vyždímaného rybízu připravit sirup, takže o důvod víc se do ní pustit:). Černý rybíz je výborný antioxidant a zdroj vitamínu C, je skvělý nejen při nachlazení, ale např. i posiluje žaludek. Namísto cukru jsem zde použila javorový sirup, jehož oříšková příchuť chuť rybízu krásně podtrhuje.

Jogurtová zmrzlina s černým rybízem bez cukru

Ingredience na 4 porce

  • 500 g bílého řeckého jogurtu (nebo jiný smetanový)
  • 300 g černého rybízu (samozřejmě lze i červený)
  • 60 ml mléka
  • 2 lžíce javorového sirupu (nebo dle chuti)

Postup

Celkový čas přípravy: 15 min

1

Rybíz rozmixujte např. tyčovým mixérem a následně propasírujte přes sítko. Propasírovanou dřeň použijte na zmrzlinu a ty šlupky nevyhazujte, můžete z nich připravit třeba skvělý sirup, který mezi mými recepty také najdete.

2

Rybízovou dřeň smíchejte s jogurtem a přidejte mléko a javorový sirup. Pokud nechcete zmrzku jednobarevnou, ale žíhanou, tak nemíchejte moc (to platí v případě, že budete dělat nanuky).

3

Přendejte do nádoby v které budete mrazit a dejte do mrazáku. Zhruba každou hodinu zmrzlinu promíchejte, ať rozbijete zmrzlé krystalky. Opakujte třikrát a poté nechte zmrznout zcela. Toto odpadá, pokud budete připravovat zmrzlinu ve zmrzlinovači a nebo pokud jogurtovou směs nalijete do formiček na popsicles.

Mohlo by vás zajímat:
Dezerty Fitness a zdravé

Hodnocení a komentáře

pro přidání komentáře