fbpx

Rychlý banánovo-kakaový chia pudink

Chia pudink můžete jíst samostatně jen tak, nebo si jím potřete třeba snídaňové lívanečky. Fantazii se meze nekladou.

Rychlý banánovo-kakaový chia pudink

Ingredience na 1 porce

Na pudink:

  • lžíce chia semínek (cca 10–15 g)
  • 100 ml mléka (kravské či rostlinné)
  • lžička kakaa či kakaového nápoje od Čokoládovny Troubelice
  • půlka banánu

Na ozdobu:

  • ovoce dle chuti či sezony

Postup

Celkový čas přípravy: 15 min

1

Mléko nalijte do mixovací nádoby, přisypte chia semínka, promíchejte a nechejte chvíli stát. Mezitím si připravte třeba lívanečky. Mléko s chia občas promíchejte.

Rychlý banánovo-kakaový chia pudink
2

Asi po 10 minutách přisypte kakao a nakrájejte banán. Vše společně dobře promixujte, takže vám vznikne hladká hmota připomínající pudink. Pokud by někomu nestačila sladkost banánu, klidně před mixováním přidejte oblíbené sladidlo dle chuti.

Rychlý banánovo-kakaový chia pudink
3

Pudink přelijte do misky, v níž jej budete podávat. Dozdobte čerstvým ovocem a rychlá zdravá snídaně je na světě. Dobrou chuť.

Rychlý banánovo-kakaový chia pudink

Poznámka

Pokud by se vám zdál pudink příliš "tuhý", můžete doředit troškou mléka.

Mohlo by vás zajímat:

Hodnocení a komentáře

pro přidání komentáře