Přejít na obsah
Menu

Snadné cuketové hranolky s česnekem a parmezánem

Jakmile spojíte chuť cukety s chutí citronu, česneku a parmezánu, tak se okamžitě nacházíte v přítomnosti skvělého gurmánského zážitku. Ideální jako svačina na chuť, ale je velmi pravděpodobné, že si tento recept zamilujete natolik, že si jej v letních dnech dáte i jako hlavní chod. 🙂

recept na Cuketové hranolky se sýrem, česnekem a parmezánem2

Ingredience

  • 700g cuket (asi 4 – 5 menších/středních cuket)
  • 2 lžíce olivového oleje
  • 1 lžička citronové šťávy
  • 2 stroužky třeného česneku – šetřit jím ale nemusíte a klidně použijte více
  • 3/4 hrnku strouhaného parmezánu
  • sůl a čerstvě mletý černý pepř

Postup

1

Troubu předehřejeme na 180 °C

2

Plech vysteleme alobalem, či potřeme olejem.

3

Cuketu nakrájíme na tlusté hranolky. (Cuketu podélně rozkrojíme napolovic a pak každou půlku opět podélně na polovic. Takto máme z každé cukety 4 veké hranolky)

4

V míse si smícháme olej, citronovou šťávu a česnek.

5

Cukety rovnoměrně rozprostřeme na plech a potřeme je směsí z oleje, česneku a citronu.

6

Poté je posypeme parmezánem. Pokuste se o to, aby co nejvíce parmezánu bylo přímo na cuketách. Klidně jen seškrábněte z plechu a dejte zpět na cukety.

7

Nakonec okořeníme solí a pepřem a pečeme 11 – 13 minut.

8

Poté dejte plech dejte blíže k vrchní hraně trouby, a nechte parmezán zapéct do zlatova.

9

Podáváme ještě teplé. Dobrou chuť 🙂

Mohlo by vás zajímat: česnek, Citrón, cuketa, cukety, fitness, fitness recepty, olivový olej, parmezán, zdravé recepty, Fitness a zdravé, Předkrmy

Zdroj: www.cookingclassy.com

Hodnocení a komentáře

pro přidání komentáře