fbpx

Chia pudding s ovocem a oříšky

Na chia semínkách a hlavně pudingu z nich jsem si vytvořila závislost už někdy před třemi lety, kdy to byl v NYC obrovský hit a žádná smoothie ani nejvíc trendy zdravá restaurace se bez položek v menu s chia semínky nemohla obejít. Semínka chia jsou takový malý nutriční zázrak, na který přišli už Aztékové před několika tisíci let. Jsou nabušené omega 3 mastnými kyselinami (kardiovaskulární systém), vápníkem, vlákninou, železem, fosforem, magnesiem… Chia semínka jsou samozřejmě bezva jako druhé housle, když si chcete nějaké jídlo ozdravit a dostat do sebe nějaké ty zdraví prospěšné látky – posyp na palačinky, do salátu, do smoothie. Ale musím říct, že parádně fungují i v hlavní roli. Chia pudding je naprosto parádní vyvážená snídaně, která vás udrží na nohou až do oběda. A je to fakt směšně jednoduché, s vařením to nemá nic společného, takže tento úkol můžete svěřit i partnerovi či dětem… :)

Chia pudding s ovocem a oříšky

Ingredience na 1 porce

Na 1 porci pudinku:

  • 3 polévkové lžíce chia semínek
  • 9 lžic mandlového mléka (nebo rýžového, lískooříškového, sójového, …
    )

Postup

Celkový čas přípravy: 5 min

1

Chia semínka a mléko dejte do sklenice a nechte v lednici přes noc odležet. Semínka do sebe natáhnou tekutinu, utvoří si kolem sebe takový gelový obal a ráno máte parádní puding.

Chia pudding s ovocem a oříšky
2

Můžete ho posypat ovocem, kakaem, zakápnout medem či posypat cukrem, přidat oříšky..., fantazii se meze nekladou!

Chia pudding s ovocem a oříšky

Mohlo by vás zajímat:

Hodnocení a komentáře

pro přidání komentáře