fbpx

Jednoduché fitness palačinky jen ze 2 ingrediencí

Minimum sacharidů, spousta kvalitních tuků a bílkovin. Jemná a nadýchaná dobrota, kterou si můžete užívat bez výčitek. Ideální pro sportovce.

Recept na palačinky z tvarohu

Ingredience na 4 porce

  • 120 g smetanového sýra (např. Žervé/Lučiny/plnotučného tvarohu)
  • 4 vejce
  • volitelné: vanilka či skořice jako koření

Postup

Celkový čas přípravy: 15 min

1

Smíchejte vejce a Žervé/Lučinu dohromady pomocí ručního robotu a nechte chvíli odstát.

2

Na pánvi nechtě zahřát kousek másla, poté nalijte těsto na palačinku. Stačí relativně málo, těsto je hodně řídké.

3

Pečte pár minutek z jedné strany, poté otočte a dopečte z druhé strany.

4

Podávejte s vaší oblíbenou náplní. Samozřejmě výborné jsou i jen tak, samotné.


  • Líbil se Vám recept?


    Italian Trulli Pak by se Vám mohla líbit i naše kuchařka se zdravými recepty, kterou jsem nedávno vydali. S touto kuchařkou budete jíst zdravě a ušetříte čas i peníze. Pošleme vám ji bez poštovného a můžete nám ji do 30 dní zdarma vrátit. 🙂

    Více informací o kuchařce




Mohlo by vás zajímat:
lučina palačinky sladké recepty snadné recepty Bez oříšků Bezlepkové Dezerty Fitness a zdravé Jaro Léto Podzim Pro diabetiky Snídaně a svačiny Vegetariánské Zima

Hodnocení a komentáře

pro přidání komentáře